tisdag 17 november 2009

Vilsen i min egen trädgård...

Hey Hopp! Då är man hemma igen. Sitter som bäst i Gävle har mycket att ta igen. Och jag mår inte alls bra. Fast nu kanske alla tycker att jag borde må bra som haft nästan två veckors semester, eller åtminståne vara trevlig nog och säga det.:D Men jag tänker inte ljuga eftersom jag är en uppriktigt ärlig människa:-). Länge sen jag varit så down faktist. (Självklart har jag haft skitkul medans jag varit borta) Men så är livet man lär ju ha skitdagar också för att kunna ha superdagar. Annars lär man ju inte kunna njuta av att stå på bergets topp om man inte varit nere i dalen. Men tyvärr tror alltför många att de hela tiden kan stå på bergets topp och alltid må bra där. Det är ju upp och nergången som utvecklar oss människor, skulle vi hela tiden befinna oss på samma punkt skulle vi ju inte utvecklas. Och skulle vi alltid befinna oss i medgång skulle vi vara väldigt sårbara, eftersom vi inte skulle ha några metoder för att tackla den nya situatonen. Vi skulle inte heller förstå våra medmänniskor. aja men har iaf haft lite feber de senaste dagarna och sista dagen i portugal tillbringades i sängen. Det ända jag fick ner var två mc flurry på mc donalds:-) Känner mej helt ur fas. Har inte ätit och sovit bra under resan är nog därför också till stor del jag blivit sjuk. Immunförsvaret går ner direkt. Känns som jag håller på hostar upp mina lungor:D. Hoppas jag inte fått svininfluensan.. Nåja har inte nåt att gnälla över, jag har ju vila fortfarande så lika bra att bli sjuk nu:). Jah har inte så mycket på mitt hjärta idag. E så trött. Jag lovar att jag ska berätta om VM och sätta ut bilder i morgon kanske om jag hinner. Men nu ede grupparbete som gäller. Ha en fortsatt kreativt underbar dag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar