söndag 15 november 2009

Nagra rader fron Portugal.

Jaaah da ar tavlingen over. har varit en handelserik vecka. kall men givande po manga satt. Manga nya vanner har man fatt ocksa:-) sitter pa mitt hostel nu ensam, kanner mej lite tom. De flesta har aker hem idag. jag aker i morgon. skçnt med en helt ledig dag. aa men har inte sa mycke po mitt hjarta nu faktist. Min kreativa sida ligger och sover.. mar inget vidare idag alls. har ordentligt ont i halsen och har nastan ingen rost kvar idag. nu ska jag satta mej pa stranden och smorja sjalen med lite kreativt tankande:-) hoppas ni mar bra kommer en mer utforlig rapport fran resan med bilder nar jag kommer hem. har ju inte med mig min laptop. manga varma kramar fran portugal:-)

5 kommentarer:

  1. Hoppas du haft riktigt kul där nere och att du samlat smyg info om konkurrenterna..;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tjenare! Kul blogg =) Din resa hem väntar imorgon, våran var mkt lång idag (söndag):P Vi kämpade länge med all packning och alla cyklar på flygplatsen, som nu till slut har allt landat i ett grått regnit Sthlm. Kan tänka mig att det var tomt idag när alla åkte, men håll med om att det har varit en riktig grym upplevelse att fått vara på plats och med i tävlingen...
    /Johannes

    SvaraRadera
  3. Roligt att höra från dig och låter ju som att det varit bra därnere. Själv var jag lite, lite söderut i helgen - långhelg hos mina föräldrar utanför Lund. På fredagen var vädret hemskt, men på lördagen 12 grader, någon solglimt och jag sprang i shorts. I november! Kollade in min brorson också därnere som fyllde 2 år. Vi firade honom med tårta mm. Min svägerska är förresten från Portugal, jag kanske sa det.

    SvaraRadera
  4. Tobbe, joh har en massa smarrig info:P kram.

    Johannes, tackar:-)Ja kan tänka mej att det tog sin tid med all utrustning. Joh grymt roligt har det förståss varit och blir helt klart spanien nästa år:)

    Staffan, Desamma! ojdå varmt ni har där nere typ lika varmt som vi haft i portugal:) nej det sa du inte..

    SvaraRadera
  5. Kanon bra det vettu... Kan vi spöa dom till året...=P Kram

    SvaraRadera