torsdag 5 november 2009

I morgon åker jag på VM till Portugal.

Jepp i morgonbitti bär det iväg till Portugal och multisport VM, där jag kommer agera funktionär. Tågar ner i morgonbitti till Arlanda flyget går vid 14.30 framme 18 i Lissabon. Hoppas på att få sitta på någon fin sheck point kontroll uppe på nåt fint berg:-).
Ska bli spännande. Jag vet ingenting alls. Vet inget var jag ska bo, vad jag ska göra. Vet inte änns var tävlingen startar. Vet inte om det är några andra från sverige än jag. (förutom lagen då). Det ända jag vet är att en kille som heter Claudio ska plocka upp mej på flygplatsen i Lissabon i morgon. Resten blir spännande. Men roligast så att åka iväg utan nåra som helst förväntningar eller föberedelser då kan det ju bara bli kuuuul:-) För har man inga förhoppnigar riskerar man ju inte att bli besviken. apråpå et har ni hört ett av min favoritcitat. Here it goes:
"Att älska är att riskera att inte bli älskad tillbaka. Att hoppas är att riskera att bli besviken. Men man måste våga ta risker, för den största risken är inte att riskara någonting. Den som inte riskerar något åstadkommer inget, ser inget, har inget och är inget. Den kan inte lära sig något, inte känna, inte förändras, inte växa, inte älska och inte leva".

jaja men nu ska jag efter allt packande lägga mej. Ska bli skönt. är svensk sommar där nere runt 20grader. Så mycket vet jag iaf:-) men det är typ det ända. Jejje så nu lär jag inte skriva här på ett tag. Är åter hemma den 16.11. Ha det super!!

4 kommentarer:

  1. Är inte dugg avis...;)
    Glöm inte buffen...;)

    SvaraRadera
  2. Jag är då jäkligt avis, till skillnad från Tobbe :P

    Undra om någon Ironman-tävling behöver utländska funktionärer nästa år...

    SvaraRadera
  3. Låter spännande, lycka till med allt i Portugal! Själv ska jag in Stockholm och spela badminton imorgon.

    SvaraRadera
  4. farstar att ni e avis..:P har sku du gilla att simma.:-) kor du lika hort me simningen an? drar igang med traningssassongen 1.12 jag igen da ska ja ockso forsoka borja simma ordentligt:) du far val aka till havaii som funktionar:-) a tobbe kan meddela att de inte har nagra buffar i ar tyvarr:(.

    SvaraRadera