torsdag 19 november 2009

Nu e jag lycklig och glad igen:-)

JaaaH nu tror jag att jag tagit mej upp ur svackan jag kom in i efter att ja kom hem från Portugal. Efter att ha fått deppat ordentligt i nåra dar..:D Ja det är nog vad som krävs ibland.Vet inte vad som hände.. Kännde mej totalt nere.. helt tom. Har nog inte tänkt en enda uppbygglig tanke känns det som dehär senaste dagarna. Ojoj och jag som värkligen borde vara en profet vad gäller detta:D.. Men så är det ju alltid.. Lätt att hjälpa andra och säga hur de ska göra, men ack så svårt det kan vara ibland att hjälpa sig själv. Blev nog för mycke på en och samma gång. Måste nog ha varit i en enorm hormonell obalans. Blev som sagt sjuk där också. Men är nu åter hyfsat frisk:) Brist på mat och sömn också som bidrog. Och inte känndes det ju bättre att komma hem och vara så trött och sjuk när man visste vad som väntade. Nästan två veckors missat plugg att ta igen!! Dessutom hade jag väntat mej snö här men tror ni att det änns finns en mikrometer snö här? NeeeeJ. Men men nu kan det ju bara bli bättre så bra att man har dåliga dagar eller hur för då vet man att nuuuu kan det baaara bli sååååå mycket bättre. Ock oj vad man uppskattar det efter några skitdagr:-)
Jejje hoppas ni har det helt underbart!!!!

2 kommentarer:

  1. Låter ju änna kanon detta ju=) Nu får vi hålla tummarna för snö så vi får en vit jul med en massa skidåkning=)

    SvaraRadera
  2. JooH jag håller alla mina tummar och tår=)

    SvaraRadera