fredag 20 november 2009

Klantiga jag..

Tvättade kläder igår. När jag ska hänga in dom idag hittar jag mitt tvättade pass!! i en av byxfickorna. Så klantig jag är! få se om det går att använda mera.. Annars får jag åka hem och fixa ett nytt. Lär ju inte få nåt svenskt pass än. 2år kvar! Så är jag svensk medborgare. Jag tycker det borde vara andra regler för finlandssvenskar för vi är ju svenskar.. Det ända som skiljer mej från er sverigesvenskar är att ni är födda i sverige jag i finlad. Det skulle typ vara sisådär 2-3 år konstigt att det ska vara lika lång tid för mej som för de som kommer från Indien. aja men sen kan iaf ingen nånsin mera kalla mej för finne så de så!!! Det fick jag ju också hör ett X antal gånger nere i protugal. Finne!!! haha. Svårt för människor som inte förstår detdär. Men det behöver jag ju inte förklara för er eller hur för det vet ni ju vid dethär laget:-)

Vet ni för övrigt vad jag har käkat till lunch idag...:D Joh jag har käkat en sådan där stooor toblerone:-D Det är ingen korri på mej alls!! Tappar ju helt karaktären när jag inte tränar.!!!!!

Ska förresten ge en liten eloge till Blocket!! Blocket är bra. Har nu fått sålt både min Haglöfs jacka och min klättermusen. Fick även sålt både min haglöfsrygga och min lowe alpin snowbordrygga. Nu finns det skidor och hjälmar kvar om det är någon som behöver. Har även ett par vandringskängor i storlek 38 som jag vill bli av med.

Ha en magnifikt skööön hälg på er!!!

5 kommentarer:

  1. hahaha...du är blond va ;)

    SvaraRadera
  2. Hej Cecilia!
    Läste ikapp mig på dina bloggar, bra bilder från Portugal och en jättefin dikt! Tråkigt med passet, men det är väl sån´t som händer. Sprang efter jobbet idag, det var gott efter att inte ha tränat sedan i måndags. Hade nog lite abstinens. Imorgon blir det badminton inne i Stockholm igen.
    Diggade lite ABBA låtar på youtube ikväll, det är glädje (och ibland en del sorg) i deras musik..

    SvaraRadera
  3. TOBBBE!!!! För tuuusan nu är du ute på riktigt haaal is!!!..

    Staffan, Cecilia?? Jag heter Cilla!!!!=) jah är man jag händer sånt alldeles för ofta tyvärr:D. Skönt med löpning. hoppas kunna dra igång min träning jag nu snart igen.

    SvaraRadera
  4. hahaha...vadådå...???;) är ju någon som hackat på mig och mina fötter...;)

    SvaraRadera
  5. Förlåt, detta ska inte upprepas, trodde nog i mitt undermedvetna att Cilla var förkortning av Cecilia. 9 km löpning idag i smått regn, det var gott.

    SvaraRadera