fredag 29 augusti 2014

Comeback!

Wiiii hej på er! Det var några år sen sist! Nu har jag iaf bestämt mig för att börja skriva igen. Jag känner att jag mår bra av det. Jag är väldigt spontan i mitt skrivande och skriver det om det som råkar ligga på mitt hjärta. Så det blir väldigt osencurerat och rakt skrivet. Och inte så gramatiskt korrekt. Men det är inte syftet heller. Det är lite som att skriva dagbok för mig. Jag trivs med att skriva och jag är ju som ni vet en rätt djupsinnig person med mycket tankar och ideér kring det mesta. Så för att det  hela inte ska svämma över behöver jag helt enkelt skriva av mig ibland. Speciellt nu när jag är i en rätt ensam period i livet. Har iaf inte skrivit de senaste åren och märker att jag saknar det. Så nu är jag igång här igen. Så hoppas ni vill haka med i vad som händer i min värld. Just nu är det jättemycket som händer.
Oj ni anar inte vad mycket som har hänt sen jag skrev här sist.

Det var ungefär tre år sen jag slutade blogga här. Ska vi ta det som har hänt i korthet på tre år.. Okej vi kör en snabbis! Så håll i er för nu åker vi.:-)

2011: Låg jag mest hemma och grät över Johannes. Men till sist tog mina tårar slut och jag bestämde mig för att starta företag. Sprang runt på champagnefrukostar och kalas hela dagarna.
Bor på Östermalm i Sthlm där jag aldrig trodde jag skulle sätta min fot...

2012: Konsultar mycket ute i Sandhamn en ö ute i Sthlms skärgård. Mycket konstig ö.. Börjar fundera på meningen med livet och om Gud finns.. Inser att storstadslivet inte är något för mig.. Flyttar till Falun.

2013: Jag får en lägenhet av Gud.... Jag springer rakt in i Gud!!!!! Åker till Lugnetkyrkan och bestämmer mig för att dethär med Gud och Jesus wow det är verkligen på riktigt!!!! Bestämmer mig för att följa Jesus och döpa mig. Pang får jag mitt livs kallelse att cykla genom USA för att hjälpa utsatta tjejer.

2014: Min kallelse att cykla genom USA har blivit projektet Ride of faith, hope & love. www.rideoffaith.se som jag nu jobbar med på heltid.

Och där är jag nu så då är ni med va:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar