onsdag 5 maj 2010

Lunch bloggande:-)

Tiitttuuut. Lunchar med min dator som vanligt.:-) Idag har projektet varit att försöka ragga intervjuobjekt. Är många jag inte fått tag på. Har några riktigt stora på G. Men jag får ju inte nämna några namn.. Kul känns det iaf. Blir kanske en sväng ner till Stockholm på fredag. Snart ska jag iväg och simma med Sverker och Jenny. Hade eg. tänkt cykla idag men tänkte att simmar jag idag behöver jag inte göra det ensam + att då har jag liksom gjort det:-D haha shysst inställning jag har! hmm. Ni vet väl att, Attityd är allt! Människokroppen består av 65 % vatten - resten är inställning!! Apråpå att leva som man lär:-D

Annars ska jag imorgon iväg på en konferans om hur man skapar kreativa företag. Ska bli spännande!! Jag ska även boka flygbiljetter Geneve-Stockholm till i oktober som man nu får för bara typ 500spänn tur och retur.

Jamen nu har jag käkat klart:-D

1 kommentar:

  1. Ja, men det förklarar varför du kom så sent till träningen ;)

    Nejdå, ingen fara, då han jag smälta maten lite :)

    SvaraRadera