onsdag 14 september 2011

Låååååååååångpass.

Hej hopp! Idag blev det långpass med stor L!! Närmare 8h körde vi!! Nu vill jag ha halkroppsmassage tack!!!!!! Körde från åkersberga in till city. typ 8mil. snittade strax över 10km/h!!! Låter ju sååå förskräckligt långsamt! Men det var en väldigt bökig terräng!! trött blev man också! Jag lyckades vurpa två gånger också. Första gången på höger sida när jag skulle över ett träd och slant.. Trodde inte det skulle gå som bra som det gjorde.. Allt blev svart och armen gjorde ont så in i .... nånting:-D Men det gick bra bara lite blåmärken och skrubbsår. Andra gången föll jag på höger sida gjorde dock inte lika ont, måste vant mig:-D. Var väldigt blött i skogen idag. Tycker inte det har regnat såå mycket alltså.. Jag är trött så orkar inte skriva så mycket. nåra bilder..

Hej hej henne har vi sett förut vah..:-D jess sheck.

Han också! MORRAN! min älskade morran:-) Han blev dock lite sur idag.. Det var jättemycket lera i skogen och han blev jätteskitig!!! Morran som har blivit en inbiten östermalmsbo har blivit lite fin i kanten av sig så han vill inte bli skitig:-D
Ja dom har vi ju också sett förr. Jess sheck!:-)


Vår chafför jess sheck!
Vilse i smeten....


Eftersom det är värsta prestigen dethär med att cykla ska Peter ligga minst 200 meter framför mig bara för att säkerställa att jag inte cyklar bra nog.. I got it. Tur att jag har andra talanger och en hyfsat bra självkänsla. Dethär med prestige respektive ödmjukhet och respekt tycker jag är intressant... Får skriva nåt inlägg om det nån dag! Till slut lyckades de hänga av mig rejält och jag tappa bort mig och cykla vilse!:-( Jag med mitt lokalsinne ni vet går ju ständigt vilse i min lägenhet:-D Blev så less till slut så jag satte mig på stranden och väntade på att nån prins skulle komma och rädda mig! Till slut dök Erik upp! Thanks for saving me!!!
Skönt att sitta här så länge solen är uppe:-)

Sen gick solen ner:-(
I brist på annat att göra:-D

Ja men som sagt Erik hittade mig till slut och vi kunde fortsätta! Jag ska nog skaffa mig en GPS!.. Här kan ni förresten se lite passdata från Peters Gps.
Jag ska lägga mig nu också! Natinatttttt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar