torsdag 15 september 2011

Kvällens.

Nu mår jag liiiite bättre. Har varit riktigt dålig i magen idag alltså. Är fortfarande dålig men har kunnat vara uppe ikväll. Tur att jag inte hade några möten inbokade idag. Lyckades iaf släpa mig iväg till stureplan ikväll där jag mötte upp Adam som bjöd på fin middag. Bläckfisk blev det urgott. Thanks again. Adam är från Nya Zealand och åker hem imorgon, bra att känna nån där så jag har nån att bo hos sen när jag ska köra cost to cost:-) när det nu sen blir vet jag inte.

Ligger nu i sängen och försöker lugna ner magen. Trodde först jag hade drabbats av nån matförgiftning men tror att felet blev att jag käkade för lite när vi var ute igår, fick inte ner nån mat när jag kom hem, och lyckades inte få ner nåt imorse heller vilket gjorde det bara värre. Har käkat två middagar nu ikväll så jag mår bättre men får fortfarande lite magknip. Första gången jag fått såhär faktist efter anstränging. Annars brukar jag aldrig få problem med magen faktist. Jobbigt om man skulle få såhär på en lång tävling.. Nu ska jag smörja själen med lite Secondhand Serenade och Pon & Zi älskar de de är ju såå välgjorda och söta!!!!! Sov gotttt!!!!!

Länk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar