torsdag 29 september 2011

Dethär med kvalitet!!

Tjohej tjohoooo. Intensiv dag med seminarium och jobb med presentationen. Det är ju starta eget mässan nästa vecka tisdag-torsdag. Jag är anmäld till 19 stycken seminarier!!!!!!!Och det kommer en massa kändisar åh det ska bli så kul!!! Jag kommer bli proffs på dethär!:-) Ja det gäller att vara förberedd. Tror jag kommer ha fördel av att jag tar allt så seriöst och bara tänker kvalitet. Så har jag alltid varit oavsett om det gäller kläder, mat, lägenhet, relationer, studier, intressen... Detta tar jag med mig som en viktig sak även i mitt företagande. Och jag anser att som med allt annat lönar sig kvalitet från början. Kanske nån av er känner till Linas Matkasse förresten... Hon hade också det som en viktig ingrediens i sitt företagande. Hon har också gått på NFC förresten. Hon jobbade inte mer än 35h/vecka!!!! Första året som nyföretagare omsatte hon 50 miljoner!!!!!!!

Dessutom är det mera smakfullt och snyggt med bra kvalitet. Man ska vara kräsen man lever bara en gång och man ska göra det bra från början!! Först nu har jag hittat min dröm webbyrå och den finns till och med här i stan:-). Jag kommer få en ursnygg hemsida:-) Ska bli fotad i slutet på oktober också av både modelhouse och perfect pix, bilder tycker jag är sjukt viktigt de kan värkligen förmedla så mycket mera känsla än text. Allt kommer bli så bra så:-) :-). Jag är anmäld till mentor eget företag också! Vilket är ett helt gratis mentorprogram som ordnas av NFC. Det är tyvärr rätt svårt att komma med men som alltid så är jag säker på att det kommer gå vägen:-) Nu ska jag lägga mig. I helgen har jag förresten fått äran att gå en kurs i inre ledarskap för företagsledare ska bli så spännande! Men nu sooooova!!!!
Just det är det någon som behöver träna företagspresentationer och säljsamtal så behöver jag också träna på det. Släng iväg ett mejl till mig i sådana fall så kan vi träna på varandra, köra lite rollspel:-) Men ja nytt försök. Gonatt:-)

2 kommentarer:

  1. Hej


    Hoppas det går bra på starta-eget mässan. Vilken friskusmänniska du är...en fin blogg.

    SvaraRadera
  2. Tjohej tackar. Ja nej det kan inte slå fel!! Ett smörgåsbord av allt man som nyföretagare kan tänkas behöva:-)

    SvaraRadera