fredag 23 september 2011

Det var bättre förr...

Hej hej sitter och kräks över Berns fina soffor:-D. Rensar tarmarna med lite sprit:-D. Har hört att whisky ska vara bra. Och att max hamburgare är så fulla av vitaminer så man bara behöver äta en om dagen för att känna sig som en pånyttfödd pärla. Rökte på lite också har hört att det ska göra gott för magsjuka:-D Heh tur att denhär bloggadressen inte kommer att stå på mitt visitkort:-D
Nej ni får ingen ny bild känner mej inte sådär jättefräsch... Konstaterande.. Jag var snyggare förr, åtminståne håret:-D
Och mera omtyckt och populär...
Och cooolare också.. Det var bättre förr!...

Nu ska jag erövra min skönhets sömn:-)

Ps. Hoppas ni fattar ironin... Ibland får jag konstiga mejl av folk som tydligen inte gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar