onsdag 21 september 2011

Hej din Saltgurka:-D

Do you wanna have some fuuun:-D heh Kvällens! Är sämre idag.. så ta det jag säger med en nypa salt.. Vilken dag alltså! Har legat hemma hela dagen och kollat på tv! Nej inte orkat göra nåt!! Hade ingen mat hemma så samlade mig lite och reste mig och tog plånboken (som kändes tung haha) i handen och lyckades gå de 200metrarna ner till konsum och köpa glass och provivadryck. Jag hoppas att detta hålls i mig. Har inte fått nån mat att hållas i magen idag. Och man blir ju helt utslagen alltså av energibrist.. Har druckit saltvatten precis guud vad sugen på salt jag är!!! åhh jag drömmer nu och hallicunerar om saltgurkor och salta pinnar och chips. Mmm. Jag skulle vart på champagnefrukost i morse vid 6.45 i vasastan. Men det var nog bara att glömma! Champagnen blev istället ett stort glas citronvatten i sängen! Nu sitter jag och kollar på bonde söker fru:-). Fick lite energi av glassen så har suttit och försökt sitta och strukturera upp nån slags plan för allt jag ska göra. Jag ska förresten sälja Morran och Lille skutt!!!!... Fast det går ju inte att separera på dom... Så man måste köpa dom båda:-) De har ju nästan vuxit ihop:-) Ja navelsträngen har börjat växa ut..:-D Neeej nu ska jag väl inte säga så... Men nu ska jag fortsätta här med min glass, tror jag ska hälla på lite salt..:-D Det är ju rätt skönt dethär faktist.. Ligga här och kolla tv och käka glass helt ensam dessutom! Singellivet är rätt glassigt:-D Ska börja göra dethär oftare:-)

5 kommentarer:

  1. Varför ska du sälja cyklarna???
    Och en fråga till...har du varit till doktorn med magen???

    SvaraRadera
  2. Haha nej jag ska inte sälja dom. Jag råkade nog bara ha en dålig minut när jag skrev detdär:-D. Joh var till doktorn igår som sa att det nog bara är överansträngning. Så han tyckte jag skulle ta det lungt ett tag. Och börjar väl inse det själv också.. Tänkte börja träna yoga...

    SvaraRadera
  3. HEJ hoppas du kryar på dig.JAG trodde att du hade feber och yrade när jag läste att du ville
    sälja MORRAN o SKUTT.MORRIS STAMPE MIMMI TINDRA
    DEXTRA hälsar.

    SvaraRadera
  4. Bra det... Ta det lugnt så du piggnar till...
    Vi kan inte kasta in handuken en gång till på samma tävling...;)

    Krya på dig kram

    SvaraRadera
  5. Haha nejdå.. ingen feber undertemperatur däremot.. Ah hälsa dom med:-)

    Tobbe ja får se vad doktorn säger imorgon. Hah nej det vore ju lite snopet faktist! Sverker kan inte rädda dig denhär gången iaf för han ska köra med Jenny. Kram.

    SvaraRadera