måndag 19 september 2011

Tala är silver tiga är guld!!!

Till alla som fortfarande kämpar mot sin kropp och vikt. Gå in och kika på denna fantastiska tjej. Och världens smartaste businesstjej som inspirerar mig väldigt mycket! Idag har jag haft två möten som gick riktigt bra och det börjar mer och mer kännas som jag är på rätt spår. Dock mår jag inte riktigt bra.. Har fortfarande problem med min mage så det var nog ingen matförgiftning..? Som ni vet är jag världens mest hypokondriska människa när jag blir sjuk. Tror alltid när jag känner nåt att jag fått nån allvarlig sjukdom. Haha... Så mitt på ett möte idag säger jag: Jag tror att jag har fått blindtarmsinflammation!! Personen blir förskräckt och säger att det är ju jätteallvarligt och frågar om jag kan böja upp benet. Ja säger jag. Jamen vad bra då har du inte det! haha. Jag har lite kvar att lära om detdär med att tygla min impulskontroll.. Man ska inte säga allt man tänker och känner...:-D Men de gick ju bra iaf:-). Tala är silver men tiga är guld är ett ordspråk jag ska börja leva efter lite mer:-D. Nu ska jag lägga mig ska till doktorn imorgonbitti:-(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar